Občina Hajdina je 18.12.2019 sprejela nov Odlok o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Hajdina (NUSZ). Nov odlok je bilo potrebno sprejeti zaradi uskladitve z zakonodajo, ki se uporablja na tem področju.
Vzporedno s sprejemom novega odloka bo občina tudi uskladila bazo podatkov za plačilo NUSZ z uradnim virom podatkov, to je register nepremičnin, ki ga vodi Geodetska uprava RS in evidenco nezazidanih stavbnih zemljišč.
Pred izdajo odločb na osnovi podatkov registra nepremičnin vas želimo obvestiti o podatkih, ki se nanašajo na objekt, del stavbe ali nezazidano stavbno zemljišče katerega lastnik ali solastnik ste in za katerega se odmerja NUSZ.
Osnova za odmero zazidanega stavbnega zemljišča predstavlja površina vseh zaprtih delov stavbe ali dela stavbe, zato bomo od neto tlorisne površine dela stavbe odšteli odprte prostore, kot so lože, balkoni, terase in podobno. Nezazidano stavbno zemljišče je parcela, del parcele ali več delov parcel skupaj na katerih je mogoče zgraditi objekt.
Če se s podatki strinjate, vam ni potrebno storiti ničesar.
Če ste ugotovili, da podatki ne ustrezajo dejanskemu stanju vaših stavb oziroma delov stavb, morate to uskladiti na Območni enoti geodetske uprave Ptuj, Krempljeva ulica 2, 2250 Ptuj najkasneje do 28. 2. 2020. Istočasno pa pošljite podatke o dejanskem stanju tudi na Občino Hajdina.
Zavezanec za plačilo NUSZ je lahko lastnik ali uporabnik stavbe ali dela stavbe. Če želite, da bo zavezanec uporabnik, ki ni lastnik ali samo eden od lastnikov nam to sporočite na osnovi priloženega soglasja, ki mora biti podpisano s strani lastnika in bodočega zavezanca oziroma, vseh solastnikov. Soglasje pošljite po pošti ali na elektronski naslov: uprava@hajdina.si.
Vsa dodatna pojasnila lahko dobite na Občini Hajdina, telefon: 02 788 30 38 – Matjaž Novak.