Spoštovani,
Na podlagi sklepa Ministrstva za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, št., 844-4/2021-10 z dne 15.1.2021, se bo na območju Občine Hajdina, od dne 20.1.2020 do dne 24.2.2021, vršila prijava škode na poškodovanih objektih. Obrazci za prijavo škode so dosegljivi na spletni strani Občine Hajdina www.hajdina.si in Uprave RS za zaščito in reševanje. Če občani do obrazcev ne morejo dostopati preko spletne strani jih lahko dvignejo v prostorih Občine Hajdina.
Aktualna obrazca za prijavo škode sta (glej prilogo):
OBRAZEC 3 – uničen objekt
OBRAZEC 4 – delna škoda na objektu
Zaradi lažje organizacije in vnosa podatkov v program AJDA naprošamo vse, ki boste prijavili škodo, da to storite čim prej. Izpolnjene in podpisane obrazce lahko vložite v nabiralnik na sedežu občine, ali posredujete po pošti na naslov Občina Hajdina, Zg. Hajdina 44/a, 2288 Hajdina, ali pa obrazce poskenirate in posredujete na elektronski naslov marija.rozman@hajdina.si. Ob obrazcu priložite tudi sliko poškodovanega objekta